Podanie sťažnosti

Klient má kedykoľvek právo podať sťažnosť, ktorej riešením sa bude bezodkladne zaoberať oddelenie sťažností NN. Klient má možnosť podať sťažnosť písomne na oddelenie sťažností, Jesenského 4/C, 811 02 Bratislava, telefonicky prostredníctvom telefónnych liniek Kontaktného centra NN, e-mailom na adresu , osobne alebo prostredníctvom nižšie uvedeného formulára.

 

Klient, ktorý je spotrebiteľ (fyzická osoba) a nie je spokojný s vybavením jeho sťažnosti alebo ak nedostal odpoveď v lehote na vybavenie sťažnosti, má právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je aj Slovenská asociácia poisťovní (www.poistovaciombudsman.sk, email: ).

Kompletný zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na webovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky www.mhsr.sk.

Moje ŽP